
NOTIFICARE DE PROTECTIE A DATELOR
In vederea reglementarii aspectelor de prelucrare de date cu caracter personal ale persoanelor fizice implicate în relatia cu compania noastra, in semnarea È™i executarea contractelor de prestari servicii, in introducerea de date cu caracter personal in formulare de pe site, sau prin transmiterea lor prin email sau in alte operatiuni, se are în vedere respectarea prevederilor Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European È™i al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecÈ›ia persoanelor fizice în ceea ce priveÈ™te prelucrarea datelor cu caracter personal È™i privind libera circulaÈ›ie a acestora È™i de abrogare a Directivei 95/46/CE - Regulamentul general privind protecÈ›ia datelor) („Regulamentul UE 679/2016 - GDPR”), care a intrat în vigoare la data de 25 mai 2018.
In acest document, puteti gasi informatii privind urmatoarele subiecte:
​
-
CINE SUNTEM
-
CUM COLECTAM DATELE PERSONALE
-
CUM PARTAJAM INFORMATIILE
-
TRANSFERURILE DE INFORMATII IN U.E.
-
PROTECTIA DATELOR
-
DREPTURILE DUMNEAVOASTRA
-
MODIFICARI PRIVITOARE LA NOTIFICARE
-
INFORMATII DE CONTACT

I. CINE SUNTEM
​
Interactive Business Solutions SRL, este o societate cu sediul in Ilfov, Str. 23 August Nr. 244, inregistrata la Registrul Comertului sub numarul J23/127/2021 , avand CUI nr. RO28968407. Compania noastra colecteaza si prelucreaza categorii de date personale de la dvs, care, in conformitate cu legislatia U.E. privind protectia datelor personale, ne confera calitatea de operator de date pentru astfel de date.
​
II.CUM COLECTAM DATELE DUMNEAVOASTRA PERSONALE
​
Datele personale pot fi colectate sau accesate in mai multe moduri, inclusiv:
-
direct de la dumneavoastra (prin completare formular site, trimitere mail sau apelare telefonica)
-
in mod automat (de exemplu, datele observate de noi atunci cand navigati pe pagina noastra de internet, de ex., cookie-uri, IP etc.);
-
de la terte parti (de exemplu, informatiile disponibile public pe platforme de socializare, cum ar fi Facebook).
​
II.A. Date furnizate direct de dumneavoastra
Putem colecta date pe care le furnizati direct. De obicei, acest lucru se va intampla cand:
-
achizitionati serviciile noastre, semnand contracte B2B cu noi
-
ne contactati prin formularele de contact de pe pagina noastra de internet, prin e-mail, prin telefon, prin platforme de socializare;
-
ne vizitati la sediu
-
participati la intalniri cu noi
-
partipati la evenimente realizate de noi
II.B.. Date colectate in mod automat
Putem colecta date despre dumneavoastra in mod automat. De obicei, acest lucru se va intampla cand:
-
ne vizitati in sediul sau punctele noastre de lucru;
-
comunicati cu noi (de exemplu, prin platforme sociale);
-
faceti postari publice pe platformele de socializare pe care le urmarim (de exemplu, pentru a raspunde solicitarilor privind produsele si serviciile Offline Advertising
De asemenea, putem colecta automat date despre dumneavoastra prin utilizarea cookie-urilor si a tehnologiilor de tracking similare.
II.C. Date furnizate de terte parti
Daca acest lucru este permis de lege, putem obtine date despre dumneavoastra de la terte parti, de exemplu, informatii de profil disponibil public (cum ar fi preferintele si interesele dumneavoastra) de pe site-uri de social media terte (cum ar fi Facebook).
Ce date colectam despre dumneavoastra?
-
date necesare pentru a va furniza serviciile noastre;
-
date pe care ni le oferiti in formulare;
-
date despre vizitele dumneavoastra la sediul nostru
-
date pe care ni le oferiti in apelurile telefonice;
-
date pe care ni le oferiti in email-urile pe care ni le transmiteti;
-
date despre preferintele si interesele dumneavoastra;
-
date necesare pentru a raspunde sesizarilor dumneavoastra.
Datele pe care le colectam de la terti vor consta, in general, in informatii de profil disponibile in mod public (de exemplu, din postarile publice pe social media).
Putem folosi informatiile despre dumneavoastra in urmatoarele scopuri:
-
Pentru a respecta obligatiile legale, cum ar fi arhivarea datelor conform legislatiei aplicabile sau plata impozitelor si a contributiilor fiscale;
-
Pentru a va vinde serviciile noastre;
-
Pentru a va transmite comunicari comerciale;
-
Pentru a va transmite oferte de produse/ servicii relevante, pe baza unor analize avansate cu privire la interesele dumneavoastra;
-
Pentru apararea drepturilor si intereselor noastre in justitie;
-
In alte scopuri pe care vi le aducem la cunostinta sau care vor fi clare din context, la momentul in care informatiile despre dvs. sunt colectate prima data.
Cadrul legal pentru folosirea datelor despre dumneavoastra este unul dintre urmatoarele:
-
respectarea unei obligatii legale la care suntem supusi;
-
executarea unui contract la care sunteti parte;
-
interesul nostru legitim care nu este inlaturat de interesele pe care le aveti de a proteja datele dumneavoastra personale;
-
consimtamantul dumneavoastra, pe care il vom solicita inainte de prelucrarea datelor.
In unele cazuri, putem utiliza date despre dvs. in moduri care nu sunt descrise mai sus. In acest caz, vom furniza o notificare suplimentara privind care explica aceasta utilizare.
​
III CUM PARTAJAM DATELE
​
Este posibil sa partajam date despre dumneavoastra cu:
-
TerÈ›i care furnizează produse sau servicii, cum ar fi echipele de livrare, companii de curierat, furnizorii de sisteme IT È™i furnizorii de servicii de asistență aferenÈ›i, inclusiv furnizorii de servicii de telecomunicaÈ›ii, realizare copii de rezervă È™i recuperare în caz de dezastru, servicii de securitate informatică È™i alÈ›i furnizori de servicii, cum ar fi stocare în afara spaÈ›iului propriu È™i furnizori-servicii de stocare în sistem cloud;
-
TerÈ›e parÈ›i, dacă este necesar sau permis de lege, de exemplu: autorități de reglementare, departamentele guvernului, ca răspuns la o cerere a autorităților de aplicare a legii sau a altor funcÈ›ionări guvernamentale, atunci când dezvăluirea este necesară sau adecvată pentru a preveni vătămarea fizică sau pierderile financiare sau pentru a preveni activitati care nu sunt premise de lege.
IV. TRANSFERURILE DE DATE IN AFARA U.E.
​
Datele personale nu vor fi transferate în afara UE. Cu toate acestea, în cazul în care este necesar transferul datelor personale către țări din afara UE, vom lua măsurile necesare pentru a asigura nivelul de protecÈ›ie adecvat în raport cu legile aplicabile, inclusiv prin introducerea unor clauze contractuale în contractele ce vizează respectivul transfer.
​
V. PROTECTIA DATELOR
​
Cum protejam datele dumneavoastra?
Punem in aplicare masuri tehnice si organizatorice adecvate pentru protejarea datelor personale pe care le detinem impotriva dezvaluirii, utilizarii, modificarii sau distrugerii neautorizate. Daca este cazul, folosim tehnologii de criptare si alte tehnologii care pot ajuta la securizarea informatiilor pe care le furnizati. De asemenea, solicitam furnizorilor nostri de servicii sa respecte cerinte stricte de confidentialitate si securitate a datelor.
Cat timp vor fi pastrate informatiile despre dvs.?
Vom pastra informatiile despre dvs. pe perioada necesara pentru a indeplini scopurile pentru care au fost colectate informatiile. Dupa aceea, le vom sterge. Perioada va varia in functie de scopurile pentru care au fost colectate informatiile. In anumite circumstante, aveti dreptul sa ne cereti sa stergem informatiile. De asemenea, uneori suntem obligati din punct de vedere legal sa pastram informatiile, de exemplu, in scopuri fiscale si contabile.
​
VI. DREPTURILE DUMNEAVOASTRA
​
In calitate de persoana vizata, aveti urmatoarele drepturi legale cu privire la datele dumneavoastra personale pe care le prelucram: (i) sa ne cereti sa va permitem accesul la ele; (ii) sa ne cereti sa le rectificam, sa le actualizam sau sa le stergem; (iii) sa ne cereti sa restrictionam utilizarea acestora, in anumite circumstante; (iv) sa obiectati cu privire la utilizarea acestora de catre noi, in anumite circumstante; (v) sa va retrageti consimtamantul privind utilizarea acestora de catre noi; (vi) portabilitatea datelor, in anumite circumstante; si (vii) sa depuneti o plangere la autoritatea de supraveghere a protectiei datelor personale. Pentru a va exercita drepturile, va rugam sa ne contactati utilizand datele de contact mentionate in sectiunea 8 de mai jos.
​
VII. MODIFICARI PRIVITOARE LA NOTIFICARE
​
Putem produce modificari cand este necesar sa o facem, va vom notifica in temeiul legii.
​
VIII. INFORMATII DE CONTACT
​
Daca aveti orice fel de intrebari despre aceasta notificare sau doriti sau doriti sa va exercitati drepturile asa cum sunt acestea prevazute mai sus, ne puteti contacta folosind urmatoarele date de contact:
-
Adresa: Str. 23 August, Nr. 244, Otopeni, Jud. Ilfov.
-
Email: contact@offline-romania.ro
-
Telefon: 0737 129 888